BMW 3 sērija 2008 vs Opel Astra 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 57 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Opel Astra. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1270 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
BMW 3 sērija ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 160 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Opel Astra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Astra modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.50 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 3 sērija ir par 1 cm garāks nekā Opel Astra, par 7 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1385 litri | 1590 litri | |
Opel Astra ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Opel Astra. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Astra (par 205 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 1`975 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5800 | 2400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.3/10 | 8.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|