BMW 3 sērija 2008 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija 2008 dzinēja jauda ir par 48 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija 2006, savukārt griezes moments ir par 120 NM lielāks nekā BMW 3 sērija 2006. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
6.3
6.5
Reālais degvielas patēriņš:
7.6 l/100km
7.6 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2006, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija 2008 var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums:
61 litri
61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
960 km kombinētajā ciklā
930 km kombinētajā ciklā
1150 km ārpus pilsētas
1120 km ārpus pilsētas
800 km ar reālo patēriņu
800 km ar reālo patēriņu
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
420'000 km
420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums:
17 gadi
5 gadi
Dzinēja izplatība:
Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X6
Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
BMW 3 sērija 2006 3.0 dzinējs: BMW M57 dzinējs tiek uzskatīts par vienu no labākajiem Vācijā ražotajiem agregātiem. Šis sešcilindru rindas motors tiek slavēts par uzticamību, un automobiļi ar šo dzinēju bieži vien tiek pārdoti ātrāk ... Vairāk par BMW 3 sērija 2006 3.0 dzinējs
Izmēri
Garums:
4.53 m
4.52 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.44 m
1.44 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2008 ir par 1 cm garāks nekā BMW 3 sērija 2006, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.