BMW Z4 2005 vs Audi TT 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW Z4 un Audi TT dzinēju jaudas ir vienādas, taču BMW Z4 griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Audi TT. BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW Z4 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
BMW Z4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A4, Skoda Octavia, Audi A3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi TT varētu būt labāka izvēle. | |||
Audi TT 2002 1.8 dzinējs: Šī dzinēja vājākie posmi ir turbīna, kuras defektu sekmē bojāts katalizators. Tāpat problēmas mēdz radīt eļļas sūknis un ķēdes spriegotājs. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.04 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.35 m | |
BMW Z4 ir lielāks, bet zemāks. BMW Z4 ir par 5 cm garāks nekā Audi TT, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | 220 litri | |
BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`635 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Audi TT ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW Z4, attiecīgi Audi TT varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|