BMW Z4 2005 vs Hyundai Coupe 2004
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 9.1 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, savukārt griezes moments ir par 14 NM lielāks nekā Hyundai Coupe. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW Z4 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
BMW Z4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Coupe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 400'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Coupe varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW Z4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.33 m | |
BMW Z4 ir par 31 cm īsāks nekā Hyundai Coupe, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | 420 litri | |
Hyundai Coupe ir vairāk vietas bagāžai. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 180 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.9 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Hyundai Coupe, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|