BMW Z4 2003 vs Hyundai Coupe 2004
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 167 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 10.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW Z4 var ietaupīt 120 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 530 km kombinētajā ciklā | |
750 km ārpus pilsētas | 680 km ārpus pilsētas | ||
BMW Z4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Coupe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Kia Optima | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Coupe varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.33 m | |
BMW Z4 ir par 31 cm īsāks nekā Hyundai Coupe, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
260 litri | nav datu | |
Hyundai Coupe ir vairāk vietas bagāžai. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 180 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.9 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Hyundai Coupe, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`560 | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|