Chevrolet Spark 2013 vs Hyundai i20 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 93 NM | 121 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.5 sekundes | 12.7 sekundes | |
Hyundai i20 ir dinamiskāka braukšana. Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Hyundai i20, savukārt griezes moments ir par 28 NM mazāks nekā Hyundai i20. Mazākas jaudas dēļ Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Spark ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Spark var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i20 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia RIO, Kia Picanto, Hyundai i10 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i20 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i20 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.49 m | |
Chevrolet Spark ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Chevrolet Spark ir par 36 cm īsāks nekā Hyundai i20, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
873 litri | 1060 litri | |
Hyundai i20 ir vairāk vietas bagāžai. Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 125 litriem mazāks nekā Hyundai i20. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i20 (par 187 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.4 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Hyundai i20, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Spark var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i20 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i20, attiecīgi Hyundai i20 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|