LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i20 2012 1.2

Hyundai i20 2012 1.2 benzīns apraksts

Hečbeks Hyundai i20 2012 1.2 tika ražots no 2012. gada līdz 2014. gadam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 85 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 121 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Lielākā daļa īpašnieku izsakās pozitīvi par šo dzinēju. Tam ir vienkārša un uzticama konstrukcija bez nopietnām konstruktīvām kļūdām.  ...  Šim Hyundai i20 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.

Hyundai i20 2012 1.2 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2012 1.2 sasniedz 12.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 168 km/h.

Šī Hyundai i20 2012 1.2 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 45 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.4 litri uz 100 km, kas ir par 36% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.

Hyundai i20 1.2 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Hyundai i20 2012

Hyundai i20 2012 1.2 tehniskie dati

Modelis: Hyundai i20 1.2
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2012. janvāris ... 2014. janvāris 
Dzinējs: 1248 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 109 g/km
Jauda: 85 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 121 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 168 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.7 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.7 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 45 litri
Auto izmēri: 4.00m (garums) 1.71m (platums) 1.49m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Bagāžnieka tilpums: 295 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1060 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1515 kg

Hyundai i20 2012 1.2 dzinējs G4LA FR

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Lielākā daļa īpašnieku izsakās pozitīvi par šo dzinēju. Tam ir vienkārša un uzticama konstrukcija bez nopietnām konstruktīvām kļūdām. Trūkumi pārsvarā saistīti ar palielinātu trokšņa līmeni, vibrācijām un salīdzinoši mazu jaudu. Ar pienācīgu apkopi dzinējs var sasniegt līdz pat 300 000 km nobraukumu.

Viens no būtiskākajiem trūkumiem ir dzinēja jutīgums pret pārkaršanu. Mehāniski bojājumi ir reti, taču, ja netiek nodrošināta radiatoru tīrība, dzinējs ļoti slikti panes paaugstinātas temperatūras. Pārkaršanas rezultātā sacietē visi blīvējumi, kas vēlāk izraisa eļļas noplūdes no dažādām vietām.

Sadales ķēde šim dzinējam ir diezgan smalka. Pie mierīgas ekspluatācijas tā var kalpot līdz 200 000 km, taču agresīva braukšana var izraisīt tās izstiepšanos jau līdz 100 000 km. Par laimi, tās nomaiņa nav dārga, ja vien nav nepieciešama arī fāžu regulatoru maiņa, kas būtiski palielina izmaksas.

Citi trūkumi saistīti ar alumīnija dzinēja bloku ar atvērtā tipa dzesēšanas apvalku, kas palielina risku cilindru deformācijai un līdz ar to arī eļļas patēriņam, īpaši pēc 200 000–250 000 km. Vēl kā vājās vietas tiek minēts neuzticams adsorbera vārsts un īslaicīgi kalpojošas dzinēja atbalsta gumijas.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1248 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 71 mm
Virzuļa gājiens 78.8 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 150 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Hyundai i20 2012 1.2 eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.2 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 85 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 121 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 17 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Hyundai i10 Kia RIO Kia Picanto

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Hyundai i20 hečbeka [2012 - 2014] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Hyundai i20 2012 1.1 CRDi Jan 2012 — Jan 2014

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.1 Dīzelis 75 ZS 3.2 l/100km Manuālā (6)
Hyundai i20 2012 1.2 Jan 2012 — Jan 2014

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 85 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i20 2012 1.4 Jan 2012 — Jan 2014

Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.6 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 100 ZS 4.9 l/100km Manuālā (6)
Hyundai i20 2012 1.4 Jan 2012 — Jan 2014

Jaudīgākā benzīna versija (100 ZS)
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

1.4 Benzīns 100 ZS 6.0 l/100km Automāts (4)
Hyundai i20 2012 1.4 CRDi

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS)

1.4 Dīzelis 90 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Hyundai i20 2012
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Tesla Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]