Chrysler Pacifica 2016 vs Ford Tourneo 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 291 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 355 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.9 sekundes | |
Chrysler Pacifica dzinēja jauda ir par 141 ZS lielāka nekā Ford Tourneo, savukārt griezes moments ir par 115 NM lielāks nekā Ford Tourneo. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.7 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Tourneo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler Pacifica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Ford Tourneo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Pacifica var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler Pacifica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Ford Tourneo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 71 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Jeep Wrangler | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Tourneo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chrysler Pacifica dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.18 m | 4.42 m | |
Platums: | 2.02 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.85 m | |
Chrysler Pacifica ir lielāks, bet zemāks. Chrysler Pacifica ir par 76 cm garāks nekā Ford Tourneo, par 19 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Pacifica ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 915 litri | 1029 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3979 litri | nav datu | |
Ford Tourneo ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chrysler Pacifica bagāžas nodalījuma tilpums ir par 114 litriem mazāks nekā Ford Tourneo. Tas varētu liecināt, ka Chrysler Pacifica vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | 11.3 metri | |
Chrysler Pacifica apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Ford Tourneo, tas nozīmē, ka ar Chrysler Pacifica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`724 | 2`045 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 31 400 | 29 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Pacifica ir
|
Ford Tourneo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|