Honda Civic 2007 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 9 sekundes | |
Honda Civic ir dinamiskāks braukšanā. Honda Civic dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Honda Civic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 4.5 | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 51 litri | |
800 km ar reālo patēriņu | 870 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Honda Civic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda CR-V, Honda Accord, Honda FR-V | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Honda Civic 2007 2.2 dzinējs: Honda pirmais dīzeļdzinējs tika aprīkots ar alumīnija bloku, mainīgas ģeometrijas turbīnu, otrās paaudzes Bosch Common Rail iesmidzināšanas sistēmu, 16 vārstu cilindru galvu un balansēšanas vārpstu, kas integrēta karterī. ... Vairāk par Honda Civic 2007 2.2 dzinējs BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Honda Civic ir lielāks. Honda Civic un BMW 1 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 485 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1150 litri | |
Honda Civic ir lielāka bagāžas ietilpība. Honda Civic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`830 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda Civic nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Civic ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|