LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i30 2010 vs BMW 3 sērija 2008

 
Hyundai i30
2010 - 2012
BMW 3 sērija
2008 - 2012
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 115 ZS177 ZS
Griezes moments: 260 NM350 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.6 sekundes8.1 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 62 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.54.9
Reālais degvielas patēriņš: 5.9 l/100km6.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 60 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1170 km kombinētajā ciklā1240 km kombinētajā ciklā
1260 km ārpus pilsētas1450 km ārpus pilsētas
890 km ar reālo patēriņu1010 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.
Klīrenss: 135 mm141 mm

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 320'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 15 gadi17 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia VengaIzmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.50 m4.53 m
Platums: 1.78 m1.82 m
Augstums: 1.52 m1.44 m
Hyundai i30 ir mazāks, bet augstāks.
Hyundai i30 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 8 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 415 litri460 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1395 litri1385 litri
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 10 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.2 metri11 metri
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`9202`045
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
vidēja

virs vidējās
BMW 3 sērija ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): 38005800
Priekšrocības un trūkumi: Hyundai i30 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]