Mazda MX-5 2000 vs BMW Z4 2003
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 146 ZS | 192 ZS | |
| Griezes moments: | 168 NM | 245 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 7 sekundes | |
|
BMW Z4 ir dinamiskāka braukšana. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 46 ZS mazāka nekā BMW Z4, savukārt griezes moments ir par 77 NM mazāks nekā BMW Z4. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 8.9 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā BMW Z4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda MX-5 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 520 km kombinētajā ciklā | 610 km kombinētajā ciklā | |
| 660 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
| BMW Z4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 3.98 m | 4.09 m | |
| Platums: | 1.68 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.22 m | 1.30 m | |
|
Mazda MX-5 ir mazāks. Mazda MX-5 ir par 12 cm īsāks nekā BMW Z4, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 8 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 145 litri | 240 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
145 litri | 260 litri | |
|
BMW Z4 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda MX-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 95 litriem mazāks nekā BMW Z4. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW Z4 (par 115 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 9.7 metri | 9.8 metri | |
| Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW Z4. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
| Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`280 | 1`560 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
| Vidējā cena (€): | 4200 | 8200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
BMW Z4 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
