LatviešuEnglishEspañol

Mazda Tribute 2004 vs Hyundai Santa FE 2004

 
Mazda Tribute
2004 - 2007
Hyundai Santa FE
2004 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 2.3 Benzīns2.0 Dīzelis
Benzīna (Mazda Tribute) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Hyundai Santa FE) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks?
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS125 ZS
Griezes moments: 200 NM285 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.7 sekundes15.3 sekundes
Mazda Tribute ir dinamiskāks braukšanā.
Mazda Tribute dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Hyundai Santa FE, taču griezes moments ir par 85 NM mazāks nekā Hyundai Santa FE. Pateicoties lielākai jaudai Mazda Tribute sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 10.49.1
Reālais degvielas patēriņš: 10.9 l/100km9.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Santa FE ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda Tribute degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda Tribute var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda Tribute degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE.
Degvielas bākas tilpums: 62 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 590 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
720 km ārpus pilsētas860 km ārpus pilsētas
560 km ar reālo patēriņu720 km ar reālo patēriņu
Hyundai Santa FE ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 16 gadi11 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Hyundai Santa FE dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Mazda Tribute 2004 2.3 dzinējs: Biežākās problēmas šim dzinējam ir ar dzesēšanas sistēmas sūkni un termostatu, kā arī dzinēja spilveniem (rezultātā var parādīties vibrācijas), lambda zondi un ieplūdes kolektora ...  Vairāk par Mazda Tribute 2004 2.3 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.43 m4.50 m
Platums: 1.83 m1.84 m
Augstums: 1.76 m1.73 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda Tribute ir par 7 cm īsāks nekā Hyundai Santa FE, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda Tribute ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 368 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2245 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri11.3 metri
Mazda Tribute apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, tas nozīmē, ka ar Mazda Tribute var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`9782`000
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
zem vidējās
Vidējā cena (€): 30002400
Priekšrocības un trūkumi: Mazda Tribute ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
Hyundai Santa FE ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]