Mercedes E klase 2013 vs Mazda 6 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.2 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Mercedes E klase) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Mazda 6) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes | 8.4 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 54 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 120 NM lielāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 4.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 1290 km kombinētajā ciklā | |
1400 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Mercedes E klase 2013 2.1 dzinējs: Dzinējs ir pietiekami ilgmūžīgs, ja tiek laicīgi veikta tā apkope, kā arī tam ir samērīgs degvielas patēriņš. Visbiežāk problēmas rada dzinēja ķēdes spriegotājs un degvielas padeves ... Vairāk par Mercedes E klase 2013 2.1 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes E klase un Mazda 6 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 489 litri | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 51 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.2 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`330 | nav datu | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts Mercedes E klase. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda 6 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 15 400 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|