Peugeot 301 2017 vs Renault Megane 2012
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 151 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 10.5 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 301 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Renault Megane, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Renault Megane. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 301 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.9 | |
Peugeot 301 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 301 var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 142 mm | 120 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 301 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 301 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Citroen C-Elysee, Peugeot 408 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 301 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Megane 2012 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ... Vairāk par Renault Megane 2012 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Peugeot 301 ir par 14 cm garāks nekā Renault Megane, par 6 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 506 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1332 litri | 1162 litri | |
Peugeot 301 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 301 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 101 litriem lielāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 301 (par 170 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`762 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 301 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|