Peugeot 308 2011 vs Toyota Auris 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 132 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11.9 sekundes | |
Toyota Auris ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Toyota Auris, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Auris ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Peugeot 3008 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Peugeot 308 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 354 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Toyota Auris. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`835 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|