Peugeot 308 2013 vs Toyota Auris 2010
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.4 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 115 ZS | 90 ZS | |
| Griezes moments: | 270 NM | 205 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 12 sekundes | |
|
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 65 NM lielāks nekā Toyota Auris. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.7 | 4.5 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 120 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1430 km kombinētajā ciklā | 1220 km kombinētajā ciklā | |
| 1600 km ārpus pilsētas | 1410 km ārpus pilsētas | ||
| Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Peugeot 308 2013 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 308 2013 1.6 dzinējs Toyota Auris 2010 1.4 dzinējs: Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja ... Vairāk par Toyota Auris 2010 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.25 m | 4.25 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
| Augstums: | 1.46 m | 1.51 m | |
|
Peugeot 308 ir lielāks, bet zemāks. Peugeot 308 un Toyota Auris garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 354 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
817 litri | 1335 litri | |
| Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 66 litriem lielāks nekā Toyota Auris. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Auris (par 518 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.4 metri | |
| Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Toyota Auris. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`780 | 1`760 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
| Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 6000 | 3800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
