Peugeot 308 2008 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 67 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
BMW 3 sērija 2008: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Peugeot 308 2008 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 308 2008 1.6 dzinējs BMW 3 sērija 2008 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 3 sērija 2008 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Peugeot 308 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | 1385 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 351 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 2`130 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|