Peugeot 308 2014 vs Toyota Auris 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 132 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 10 sekundes | |
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Toyota Auris, taču griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Toyota Auris. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 109 mm | 138 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Auris var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Toyota Auris modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2014 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas ... Vairāk par Peugeot 308 2014 1.2 dzinējs Toyota Auris 2013 1.6 dzinējs: Šo dzinēju īpašnieki visbiežāk sūdzas par pārmērīgu eļļas patēriņu. Dzinēja ķēdei ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks, un daudziem īpašniekiem tā jāmaina starp 150 000 un 200 000 km ... Vairāk par Toyota Auris 2013 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | nav datu | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Toyota Auris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`180 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6800 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|