LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2014 SW 1.2

Peugeot 308 2014 1.2 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 308 2014 SW 1.2 tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās  ...  Šim Peugeot 308 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.

Peugeot 308 2014 SW 1.2 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2014 SW 1.2 sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 205 km/h.

Šī Peugeot 308 2014 SW 1.2 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1320 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2014 SW 1.2 AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 11 % lielāks - 5.2 litri uz 100 km.
Peugeot 308 1.2 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2014

Peugeot 308 2014 SW 1.2 tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 SW 1.2
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2014. janvāris ... 2017. janvāris 
Dzinējs: 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: 109 g/km
Jauda: 130 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 205 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.7 (kombinētais) 5.9 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 53 litri
Auto izmēri: 4.59m (garums) 1.81m (platums) 1.47m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri
Klīrenss: 109 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 610 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1660 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1840 kg

Peugeot 308 2014 SW 1.2 dzinējs EB2DTS

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1199 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 90.5 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 180 000 km
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 308 2014 SW 1.2 eļļas tips 0W-30
Eļļas tilpums 3.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 130 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 230 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 10 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Opel Corsa Opel Combo Peugeot 3008 Citroen C4 un 13 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 universāla [2014 - 2017] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 1.2 Benzīns 110 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 1.2 Benzīns 130 ZS 4.7 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 SW 1.2 Jan 2014 — Jan 2017 1.2 Benzīns 130 ZS 5.2 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2014 SW 1.6 Jan 2014 — Jan 2017 1.6 Benzīns 155 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2015 GT 1.6 THP Jan 2015 — Dec 2017

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.6 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 205 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 SW 1.6 HDi Jan 2014 — Jan 2017 1.6 Dīzelis 92 ZS 3.8 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 100 ZS 3.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2014 1.6 BlueHDi 1.6 Dīzelis 120 ZS 3.7 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS 3.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 SW 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Jan 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.1 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2015 GT 2.0 BlueHDi Jan 2015 — Dec 2017

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)

2.0 Dīzelis 180 ZS 4.1 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2014
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]