Peugeot 308 2011 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 92 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 85 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 120 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 165 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1330 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
BMW 3 sērija 2008: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C4 Picasso, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
BMW 3 sērija 2008 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 3 sērija 2008 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.44 m | |
Peugeot 308 ir mazāks, bet augstāks. Peugeot 308 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2149 litri | 1385 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 764 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`100 | 2`130 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 6000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.0/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|