Peugeot 308 2013 vs Toyota Auris 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 12 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 65 NM lielāks nekā Toyota Auris. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 4.5 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 22 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Peugeot 308 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 354 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1335 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Toyota Auris. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Auris (par 134 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`760 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|