Peugeot 406 2002 vs Jaguar X-Type 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 2.1 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 157 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 11.1 sekundes | |
Jaguar X-Type ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 406 dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Jaguar X-Type, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Jaguar X-Type. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 406 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 10.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 406 ir labāka izvēle. Peugeot 406 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Jaguar X-Type, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 406 var ietaupīt 225 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 810 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 406 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 406 ir par 2 cm garāks nekā Jaguar X-Type, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 406 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 445 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1740 litri | 1415 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 406 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Jaguar X-Type. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 406 ir
|
Jaguar X-Type ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|