Peugeot 5008 2014 vs Toyota Verso 2013
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 120 ZS | 126 ZS | |
| Griezes moments: | 300 NM | 310 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 11.3 sekundes | |
|
Toyota Verso ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Toyota Verso, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Toyota Verso. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 4.9 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 5008 ir labāka izvēle. Peugeot 5008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Toyota Verso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 5008 var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1420 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
| 1500 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
| Peugeot 5008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Verso dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Auris | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Toyota Verso 2013 2.0 dzinējs: 2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar pjezoelektriskajām. Tas ir aprīkots ar IHI RHF4 turbīnu ar ... Vairāk par Toyota Verso 2013 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.53 m | 4.46 m | |
| Platums: | 1.89 m | 1.79 m | |
| Augstums: | 1.64 m | 1.62 m | |
|
Peugeot 5008 ir lielāks. Peugeot 5008 ir par 7 cm garāks nekā Toyota Verso, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 5008 ir par 2 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 679 litri | 484 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1754 litri | 1740 litri | |
|
Peugeot 5008 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 5008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 195 litriem lielāks nekā Toyota Verso. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 14 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.6 metri | |
| Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Toyota Verso, tas nozīmē, ka ar Peugeot 5008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`100 | 2`260 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 8200 | 7600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Toyota Verso ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
