Peugeot 607 2005 vs Mazda Xedos 9 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Peugeot 607) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Mazda Xedos 9) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 146 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 10.7 sekundes | |
Mazda Xedos 9 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Mazda Xedos 9, taču griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Mazda Xedos 9. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 8.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 607 ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Mazda Xedos 9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 345 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1310 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 607 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda Xedos 6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.40 m | |
Peugeot 607 ir lielāks. Peugeot 607 ir par 8 cm garāks nekā Mazda Xedos 9, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 430 litri | |
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Mazda Xedos 9. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.5 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda Xedos 9. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Mazda Xedos 9 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|