Peugeot 607 2005 vs Toyota Corolla 1997
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 72 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 131 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 14.4 sekundes | |
Peugeot 607 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 64 ZS lielāka nekā Toyota Corolla, savukārt griezes moments ir par 189 NM lielāks nekā Toyota Corolla. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.4 | |
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1310 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 607 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots arī Toyota Carina E | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.38 m | |
Peugeot 607 ir lielāks. Peugeot 607 ir par 63 cm garāks nekā Toyota Corolla, par 15 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 372 litri | |
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 138 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 9.6 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Toyota Corolla, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`650 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|