Porsche Cayenne 2014 vs Mercedes GL 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Hibrīds | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 333 ZS | 250 ZS | |
Griezes moments: | 440 NM | 620 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.9 sekundes | 7.9 sekundes | |
Porsche Cayenne ir dinamiskāks braukšanā. Porsche Cayenne dzinēja jauda ir par 83 ZS lielāka nekā Mercedes GL, taču griezes moments ir par 180 NM mazāks nekā Mercedes GL. Pateicoties lielākai jaudai Porsche Cayenne sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.4 | 8.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Porsche Cayenne ir labāka izvēle. Porsche Cayenne degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem mazāks nekā Mercedes GL, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Porsche Cayenne var ietaupīt 690 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 100 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 2350 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
Porsche Cayenne ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 5.12 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.93 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.85 m | |
Porsche Cayenne ir par 27 cm īsāks nekā Mercedes GL, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Porsche Cayenne ir par 15 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 580 litri | 680 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 680 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 580 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1690 litri | 2300 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes GL (par 610 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 12.4 metri | |
Porsche Cayenne apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Mercedes GL, tas nozīmē, ka ar Porsche Cayenne var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`050 | 3`250 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 30 400 | 24 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Porsche Cayenne ir
|
Mercedes GL ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|