Renault Captur 2012 vs Skoda Yeti 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10.6 sekundes | |
Skoda Yeti ir dinamiskāka braukšana. Renault Captur dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Skoda Yeti, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Skoda Yeti. Mazākas jaudas dēļ Renault Captur sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Skoda Yeti, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Captur var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Skoda Yeti. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Skoda Yeti ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Yeti varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Yeti dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Skoda Yeti 2013 1.4 dzinējs: Dzinējam mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā. Tāpat dzinējs ir ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Motora ķēdes resurss ir neliels, jāseko tās stāvoklim. Tāpat bieži sastopamas ... Vairāk par Skoda Yeti 2013 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 4.22 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.69 m | |
Renault Captur ir mazāks. Renault Captur ir par 10 cm īsāks nekā Skoda Yeti, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Captur ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | nav datu | |
Skoda Yeti ir vairāk vietas bagāžai. Renault Captur bagāžas nodalījuma tilpums ir par 28 litriem mazāks nekā Skoda Yeti. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.3 metri | |
Renault Captur apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Skoda Yeti. | |||
Pilna masa (kg): | 1`726 | 1`955 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Yeti nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7600 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Captur ir
|
Skoda Yeti ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|