LatviešuEnglishEspañol

Renault Modus 2008 vs Suzuki Splash 2010

 
Renault Modus
2008 - 2012
Suzuki Splash
2010 - 2012
Virsbūve: MinivensHečbeks
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.2 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 112 ZS94 ZS
Griezes moments: 151 NM114 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.3 sekundes14 sekundes
Renault Modus ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Modus dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Suzuki Splash, savukārt griezes moments ir par 37 NM lielāks nekā Suzuki Splash. Pateicoties lielākai jaudai Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.65.7
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Splash ir labāka izvēle.
Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Suzuki Splash, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 49 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 640 km kombinētajā ciklā780 km kombinētajā ciklā
800 km ārpus pilsētas900 km ārpus pilsētas
Suzuki Splash ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km390'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 26 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia DusterIzmantots arī Opel Agila
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle.
Renault Modus 2008 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ...  Vairāk par Renault Modus 2008 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 3.87 m3.72 m
Platums: 1.70 m1.68 m
Augstums: 1.59 m1.59 m
Renault Modus ir lielāks.
Renault Modus ir par 16 cm garāks nekā Suzuki Splash, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 217 litri178 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1302 litri1050 litri
Renault Modus ir lielāka bagāžas ietilpība.
Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 39 litriem lielāks nekā Suzuki Splash. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 252 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri9.4 metri
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Suzuki Splash, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6951`485
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

augsta
Suzuki Splash ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Splash, attiecīgi Suzuki Splash kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 2600nav datu
Priekšrocības un trūkumi: Renault Modus ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Suzuki Splash ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]