LatviešuEnglishEspañol

Seat Ibiza 2002 vs Renault Clio 2005

 
Seat Ibiza
2002 - 2006
Renault Clio
2005 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.9 Dīzelis1.5 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 130 ZS65 ZS
Griezes moments: 310 NM160 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.4 sekundes15 sekundes
Seat Ibiza ir dinamiskāks braukšanā.
Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Renault Clio, savukārt griezes moments ir par 150 NM lielāks nekā Renault Clio. Pateicoties lielākai jaudai Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.6 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.04.3
Reālais degvielas patēriņš: 5.8 l/100km5.1 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Ibiza var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Clio.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 900 km kombinētajā ciklā1160 km kombinētajā ciklā
770 km ar reālo patēriņu980 km ar reālo patēriņu
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.95 m3.81 m
Platums: 1.70 m1.64 m
Augstums: 1.44 m1.42 m
Seat Ibiza ir lielāks.
Seat Ibiza ir par 14 cm garāks nekā Renault Clio, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 265 litri255 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1030 litri1035 litri
Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10.3 metri
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Renault Clio.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datunav datu
Drošība:
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Seat Ibiza, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 16001600
Priekšrocības un trūkumi: Seat Ibiza ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Renault Clio ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]