Toyota Auris 2010 vs Peugeot 308 2013
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 90 ZS | 120 ZS | |
| Griezes moments: | 205 NM | 300 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 9.7 sekundes | |
|
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 95 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 3.2 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Auris var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 1650 km kombinētajā ciklā | |
| 1410 km ārpus pilsētas | 1820 km ārpus pilsētas | ||
| Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 300'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 11 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Toyota Auris 2010 1.4 dzinējs: Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja ... Vairāk par Toyota Auris 2010 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.25 m | 4.25 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
| Augstums: | 1.51 m | 1.46 m | |
|
Toyota Auris ir mazāks, bet augstāks. Toyota Auris un Peugeot 308 garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | 420 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1335 litri | 855 litri | |
| Toyota Auris bagāžas nodalījuma tilpums ir par 66 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Auris (par 480 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.5 metri | |
| Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`740 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
| Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 3800 | 6000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
Peugeot 308 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
