Toyota C-HR 2016 vs Peugeot 3008 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 10.8 sekundes | |
Peugeot 3008 ir dinamiskāka braukšana. Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 45 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Mazākas jaudas dēļ Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota C-HR var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.91 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.64 m | |
Toyota C-HR ir mazāks. Toyota C-HR un Peugeot 3008 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`865 | 1`950 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 19 200 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota C-HR ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|