Toyota C-HR 2016 vs Peugeot 3008 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 10.8 sekundes | |
Peugeot 3008 ir dinamiskāka braukšana. Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 45 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Mazākas jaudas dēļ Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota C-HR var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 3008 2015 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas ... Vairāk par Peugeot 3008 2015 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.91 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.64 m | |
Toyota C-HR ir mazāks. Toyota C-HR un Peugeot 3008 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`865 | 1`950 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 21 000 | 7600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota C-HR ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|