LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech

Peugeot 3008 2013 1.2 benzīns apraksts

Apvidus auto Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2016.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās  ...  Šim Peugeot 3008 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.

Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 199 km/h.

Šī Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.

Peugeot 3008 drošība

Drošības testos Peugeot 3008 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 3008 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 85 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 3008 saņēmis 67 no 100.
Peugeot 3008 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 58 procenti no 100.

Peugeot 3008 1.2 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 3008 2013

Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech tehniskie dati

Modelis: Peugeot 3008 1.2 PureTech
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2015. janvāris ... 2016. decembris 
Dzinējs: 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 130 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 199 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.8 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.3 (kombinētais) 6.5 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.37m (garums) 1.91m (platums) 1.64m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 432 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1241 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1950 kg

Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech dzinējs EB2DTS

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1199 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 90.5 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 180 000 km
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 3008 2013 1.2 PureTech eļļas tips 0W-30
Eļļas tilpums 3.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 130 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 230 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2014
Ražošanas ilgums 10 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Opel Corsa Peugeot 308 Opel Combo Citroen C4 un 13 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 3008 [2013 - 2016] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 3008 2015 1.2 PureTech Jan 2015 — Dec 2016 1.2 Benzīns 130 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2013 1.6 Jan 2013 — Jan 2016 1.6 Benzīns 120 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 3008 2013 1.6 Jan 2013 — Jan 2016 1.6 Benzīns 156 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 3008 2013 1.6 Jan 2013 — Jan 2016 1.6 Benzīns 156 ZS 7.7 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2013 1.6 HDi Jan 2013 — Jan 2016 1.6 Dīzelis 115 ZS 4.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2013 1.6 e-HDi Jan 2013 — Jan 2016

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 115 ZS 4.2 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2013 1.6 BlueHDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 130 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 3008 2013 1.6 BlueHDi 1.6 Dīzelis 130 ZS 4.2 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2013 HYbrid4 2.0 HDi Jan 2013 — Jan 2016

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.5 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 200 ZS 3.4 l/100km Automāts (6)
Peugeot 3008 2013 2.0 HDi Jan 2013 — Jan 2016

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (150 ZS)

2.0 Dīzelis 150 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Peugeot 3008 2013
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]