BMW 5 sērija 1990 vs Audi 80 1989
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 142 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.4 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 60 ZS lielāka nekā Audi 80, savukārt griezes moments ir par 48 NM lielāks nekā Audi 80. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 7.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi 80 ir labāka izvēle. BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Audi 80, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi 80) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Audi Coupe | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi 80 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.40 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 33 cm garāks nekā Audi 80, par 5 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 485 litri | |
Audi 80 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Audi 80. Tas varētu liecināt, ka BMW 5 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.3 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Audi 80, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`955 | 1`480 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3400 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.2/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Audi 80 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|