LatviešuEnglishEspañol

Ford Focus 2001 vs Ford Focus 2005

 
Ford Focus
2001 - 2003
Ford Focus
2005 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.8 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 115 ZS125 ZS
Griezes moments: 160 NM170 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.3 sekundes10.3 sekundes
Ford Focus 2001 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Ford Focus 2005, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Ford Focus 2005.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.57.1
Reālais degvielas patēriņš: 8.4 l/100km8.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus 2005 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus 2001 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford Focus 2005, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus 2001 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus 2001 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford Focus 2005.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 730 km kombinētajā ciklā770 km kombinētajā ciklā
930 km ārpus pilsētas980 km ārpus pilsētas
650 km ar reālo patēriņu670 km ar reālo patēriņu
Ford Focus 2005 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 440'000 km500'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus 2005 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots arī Ford Mondeo
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus 2005 varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.38 m4.49 m
Platums: 1.70 m1.84 m
Augstums: 1.43 m1.50 m
Ford Focus 2001 ir mazāks.
Ford Focus 2001 ir par 11 cm īsāks nekā Ford Focus 2005, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Focus 2001 ir par 7 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 490 litri467 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu872 litri
Ford Focus 2001 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Focus 2001 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 23 litriem lielāks nekā Ford Focus 2005. Iespējams, Ford Focus 2005 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.4 metri
Ford Focus 2001 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford Focus 2005, tas nozīmē, ka ar Ford Focus 2001 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6551`810
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

vidēja
Ford Focus 2005 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus 2001 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus 2005, attiecīgi Ford Focus 2005 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10001200
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.4/10 7.9/10
Priekšrocības un trūkumi: Ford Focus ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Ford Focus ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]