Mazda 6 2005 vs Subaru Legacy 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 147 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 184 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 11.4 sekundes | |
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Subaru Legacy, savukārt griezes moments ir par 3 NM mazāks nekā Subaru Legacy. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 9.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Subaru Legacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 130 mm | 150 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Subaru Legacy var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru XV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Mazda 6 2005 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2005 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
Mazda 6 ir lielāks. Mazda 6 ir par 3 cm garāks nekā Subaru Legacy, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 501 litri | 433 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem lielāks nekā Subaru Legacy. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.6 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Subaru Legacy, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`855 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Subaru Legacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|