Opel Omega 1999 vs Opel Insignia 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16 sekundes | 9.9 sekundes | |
Opel Insignia ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Opel Insignia, savukārt griezes moments ir par 145 NM mazāks nekā Opel Insignia. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Insignia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Opel Insignia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1110 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
1440 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
970 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Insignia) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Vectra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Insignia varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.52 m | |
Opel Omega ir mazāks. Opel Omega un Opel Insignia garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | 1530 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Opel Insignia. | |||
Pilna masa (kg): | 2`265 | 2`290 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Opel Insignia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|