Renault Megane 2008 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 148 NM | 137 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 11.7 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā. Renault Megane dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Hyundai i30, taču griezes moments ir par 11 NM lielāks nekā Hyundai i30. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 26 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Dacia Duster, Nissan Almera, Dacia Logan, Renault Kangoo | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Hyundai i20, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Hyundai i30 2010 1.4 dzinējs: Šis dzinējs kopumā ir uzticams.
Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators sabrūk, tā daļiņas var nonākt cilindros, izraisot ... Vairāk par Hyundai i30 2010 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane ir par 2 cm garāks nekā Hyundai i30, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 372 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1162 litri | 1250 litri | |
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 32 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 88 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.2 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`743 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 3600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|