LatviešuEnglishEspañol

Renault Megane 2012 vs BMW 3 sērija 2010

 
Renault Megane
2012 - 2013
BMW 3 sērija
2010 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 130 ZS177 ZS
Griezes moments: 320 NM350 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.8 sekundes7.9 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Renault Megane dzinēja jauda ir par 47 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.04.8
Reālais degvielas patēriņš: 5.8 l/100km5.6 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 120 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1500 km kombinētajā ciklā1270 km kombinētajā ciklā
1660 km ārpus pilsētas1480 km ārpus pilsētas
1030 km ar reālo patēriņu1080 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 14 gadi18 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Renault ScenicIzmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Renault Megane 2012 1.6 dzinējs: Šis 1,6 litru dīzeļdzinējs ir Renault-Nissan kopīgi izstrādāts projekts. Tas ir aprīkots ar čuguna bloku, 16 vārstu cilindru galvu ar hidrauliskajiem kompensatoriem, motora sadales ķēdes piedziņu un Bosch Common ...  Vairāk par Renault Megane 2012 1.6 dzinējs 

BMW 3 sērija 2010 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ...  Vairāk par BMW 3 sērija 2010 2.0 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.30 m4.61 m
Platums: 1.80 m1.78 m
Augstums: 1.42 m1.40 m
Renault Megane ir par 31 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 344 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
991 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10.9 metrinav datu
Pilna masa (kg): 1`8491`900
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
BMW 3 sērija ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 720010 400
Priekšrocības un trūkumi: Renault Megane ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]