Renault Megane 2012 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Renault Megane) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Peugeot 308) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 10.8 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 6.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 360 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1500 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1660 km ārpus pilsētas | 1220 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Peugeot 3008 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Megane 2012 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Renault Megane 2012 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane ir par 3 cm garāks nekā Peugeot 308, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Megane ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 405 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1162 litri | 1201 litri | |
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 39 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`762 | 1`815 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|