SAAB 9-3 2007 vs Mazda 6 2005
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 147 ZS | |
| Griezes moments: | 265 NM | 184 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 9.7 sekundes | |
| SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 81 NM lielāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 7.8 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
| Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| SAAB 9-3 2007 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ... Vairāk par SAAB 9-3 2007 2.0 dzinējs Mazda 6 2005 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2005 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.65 m | 4.69 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.44 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. SAAB 9-3 ir par 4 cm īsāks nekā Mazda 6, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 1 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | 501 litri | |
|
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 76 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.8 metri | |
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`855 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | augsta | augsta | |
| SAAB 9-3 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mazda 6, attiecīgi SAAB 9-3 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
| Vidējā cena (€): | 2800 | 1400 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.5/10 | 7.7/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mazda 6 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
