SAAB 9-3 2010 vs Lexus IS 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 208 ZS | |
Griezes moments: | 265 NM | 252 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 8.1 sekundes | |
Lexus IS ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Lexus IS, taču griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Lexus IS. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 9.1 | |
SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Lexus IS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
Lexus IS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus IS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Lexus GS | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Lexus IS varētu būt labāka izvēle. | |||
SAAB 9-3 2010 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ... Vairāk par SAAB 9-3 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. SAAB 9-3 ir par 6 cm garāks nekā Lexus IS, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | 378 litri | |
SAAB 9-3 ir lielāka bagāžas ietilpība. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 47 litriem lielāks nekā Lexus IS. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.2 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Lexus IS, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Lexus IS ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|