Volkswagen Polo 2005 vs Renault Clio 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 98 ZS | |
Griezes moments: | 126 NM | 127 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 11.3 sekundes | |
Renault Clio ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Polo dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Renault Clio, savukārt griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Renault Clio. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Polo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Polo var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
630 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.92 m | 3.99 m | |
Platums: | 1.65 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.49 m | |
Volkswagen Polo ir mazāks. Volkswagen Polo ir par 7 cm īsāks nekā Renault Clio, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Polo ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | 288 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1030 litri | 1035 litri | |
Volkswagen Polo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.7 metri | |
Volkswagen Polo apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Renault Clio. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`525 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Polo, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 6.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Polo ir
|
Renault Clio ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|