Volvo 960 1990 vs BMW 5 sērija 1993
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 235 NM | 222 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 14.7 sekundes | |
Volvo 960 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo 960 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Volvo 960 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 9.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo 960 ir labāka izvēle. Volvo 960 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo 960 var ietaupīt 135 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 970 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.81 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
Volvo 960 ir par 9 cm garāks nekā BMW 5 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volvo 960 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 992 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2125 litri | nav datu | |
Volvo 960 ir lielāka bagāžas ietilpība. Volvo 960 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 532 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 11 metri | |
Volvo 960 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Volvo 960 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`065 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 3000 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 960 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|