BMW 5 sērija 1992 Touring E34 Universāls
Plašs salons, komfortabla braukšana
visas BMW 5 sērijas atsauksmes
Šim BMW pieejami seši benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.8 līdz 4.0 litriem un jaudu no 113 līdz 286 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 2.5 litri un jaudu no 115 līdz 143 zirgspēkiem. Latvijā BMW 5 sērija visbiežāk sastopams ar 2.5 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 2.0 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (9 versijas), gan automātisko (7 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW 5 sērijas 1992 Touring E34 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.4 līdz 14.5 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 8 līdz 9.1 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 5 sērijas 1992 Touring E34 universāla benzīna versija ir BMW 518iN Touring, kas vidēji patērē 8.4 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 5 sērijas 1992 Touring E34 universāla dīzelis - BMW 525tds Touring uz 100 kilometriem patērē 8 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir tāds pats kā ražotāja norādītais. Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 5 sērijas modifikāciju
Visātrāk līdz 100 km/h - 6.4 sekundēs ieskrienas BMW 540i versija, savukārt visgausākais ir BMW 525td Touring, kurš šo ātrumu sasniedz 14.7 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 4.0 benzīna 8 cilindru 286 zirgspēku versijai (BMW 540i) un 4.0 benzīna 286 zirgspēku versijai (BMW 540i Touring).
BMW 5 sērijas garums ir 472 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - BMW 5 sērija ir par 5 cm garāks nekā Volkswagen Passat universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā Ford Scorpio universāls. BMW 5 sērijas svars (pilna masa) ir no 1900 līdz 2230 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 12 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. BMW 5 sērijas bagāžnieka tilpums ir 460 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 910 litriem.
Šis BMW ir diezgan dārgs savai klasei, Latvijā to var iegādāties vidēji par 2000 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās BMW 5 sērijas remontu izmaksas gadā ir ap 75 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 1992 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2200 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.24 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 59%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 26% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 5 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Pārdot BMW 5 sēriju mūsu atsauksmju autoriem ir izdevies vidēji 1 nedēļu laikā. Vairāk par BMW 5 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs BMW 5 sērija novērtēts ar vidējo atzīmi 8.1 - tas ir labāk, nekā vidēji šī vecuma auto (7.6). Visi atsauksmju autori ieteiktu šo BMW 5 sēriju iegādāties savam draugam.
BMW 5 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 518i Touring
Mai 1993 — Jan 1994 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 113 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 518iN Touring
Jan 1994 — Mar 1997 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 116 ZS | 8.4 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 520i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.7 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 520i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 10.8 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 525i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.2 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 525i Touring Mar 1992 — Mar 1997 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 11.2 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 525iX Touring 4x4 Mar 1992 — Sept 1996 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.7 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 525iX Touring 4x4 Okt 1992 — Sept 1996 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 11.8 l/100km | Automāts (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 525td Touring
Mai 1993 — Mar 1997 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.5 Dīzelis | 115 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 525td Touring Mai 1993 — Mar 1997 | 2.5 Dīzelis | 115 ZS | 9.1 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 525tds Touring
Mar 1992 — Mar 1997 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS) |
2.5 Dīzelis | 143 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 525tds Touring
Mar 1992 — Mar 1997 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS) |
2.5 Dīzelis | 143 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 530i Touring Okt 1992 — Mar 1997 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 12.5 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 530i Touring Okt 1992 — Mar 1997 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 12.5 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 540i
Jan 1993 — Dec 1997 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.4 sekundēs |
4.0 Benzīns | 286 ZS | 12.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 540i Touring
Sept 1993 — Mar 1997 Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS) |
4.0 Benzīns | 286 ZS | 14.5 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 5 sērijas cenas
BMW 5 sērijas 1992 - 1997 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 600 € līdz 4500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 5 sērijas cena ir ļoti augsta - BMW 5 sērija ir aptuveni par 52 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 1992 - 1997 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 5 sērija 1996 cena | 1300 € | 2200 € | 3700 € | |
BMW 5 sērija 1995 cena | 600 € | 2100 € | 3700 € | |
BMW 5 sērija 1994 cena | 700 € | 2000 € | 4500 € | |
BMW 5 sērija 1993 cena | 800 € | 1900 € | 3000 € | |
BMW 5 sērija 1992 cena | 700 € | 1600 € | 3000 € |
BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 5 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 1992 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2200 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.24 €.
Lai aprēķinātu BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
1992 1993 1994 1995 1996 1997
BMW 5 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 5 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
1992 1993 1994 1995 1996 1997
BMW 5 sērijas auto nodoklis
Izvēlieties BMW 5 sērijas pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
1992 1993 1994 1995 1996 1997
BMW 5 sērijas video
BMW 5 sērijas E39 apskats
BMW 5 sērijas E39 1995.gada universāla ar automātisko kārbu apskats (angļu valodā)
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 5 sērijas uzticamība ir nedaudz zem vidējās. 2008. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 22.9 procentiem šīs paaudzes BMW 5 sērijas (vidēji 14 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 22.5%.
BMW 5 sērijas 1992 Touring E34 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 5 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
60% Regulējama stūre
57% Metālikas krāsa
54% Ādas apdare
42% Klimata kontrole
36% Panorāmas lūka
32% Apsildāmi sēdekļi
29% Lūka
28% Kruīza kontrole
23% Jumta reliņi
21% Aptumšojošie spoguļi
12%
BMW 5 sērijas 1992 Touring E34 universāla fotogrāfijas
BMW 5 sērija 1992 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 5 sērija 1992 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- labāka manevrētspēja
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejami tikai benzīna motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- labāka manevrētspēja
- labāka manevrētspēja
Atsauksmes par BMW 5 sēriju
Kopā 101 atsauksmes par BMW 5 sēriju
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 18 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1510 € (ap 503 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mašīna ļoti komfortabla, klusa, plaša un pietiekami jaudīga. Ja apkopes tiek veiktas laicīgi, nav nekas ielaists, tad auto kalpo godam. E39 ir 5 sērijas modelis kurš sniedz braukšanas prieku, par spīti tam, ka šo modeli sāka ražot pirms 22 gadiem.
Tipiska lieta ir korozija (pat ļoti koptam auto), patēriņš pilsētā ap 12-13l. Ļoti augstas rezerves daļu cenas, ņemot vērā auto vecumu.
Iegādes gads: | 2010 (auto vecums 18 gadi) | Lietošanas ilgums: | 90`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.8 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 40 € (ap 6 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lai arī vecs, taču joprojām skaists, elegants un lētāks nepaliek, ja vien tiek kopts, izturīgs
2,0 BMW ir par mazu. Lai arī dzinējs man ir plīts, es ļoti nožēloju to, ka izdarīju muļķību un 2,0 paņēmu. BMW sākas no 2,5.
Iegādes gads: | 2004 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (15 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.7 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 270 € (ap 18 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
15 gadu laikā remonts-sliekšņi, amortizatori, priekšējais stikls, izspiedējgultnis, bremžu diski u.t.t.-tikai apmēram - 1000eiro
2012. gadā sāka rūsēt virsbūve
Iegādes gads: | 2006 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 180`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 380 € (ap 42 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs, ērts auto, kuru ja pieskata nemaz tik dārgi nesanāk viņu uzturēt.
Dzesēšanas sistēma nav līdz galam izdomāta... mēdz karstā laika motora temperatūra uzkāpt, ja ieslēdz kondicionieri.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 18 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.8 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 390 € (ap 390 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Plašs salons, komfortabla braukšana
Aizmugures piedziņa, ziema slikti turas uz ceļa, vairāk jāuzmanās
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 204`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1980 € (ap 220 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
ļoti labs auto, ja spēj viņu pieskatīt.
dzesēšanas sistēma nav izdomāta līdz galam.
Iegādes gads: | 2004 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 195`000 kilometri (13 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 450 € (ap 34 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1992.g. labi būvēja
25g. vecs BMW pēc 17.g vecuma Latvijas klimatā un ziemas sāļos sāk rūsēt
Iegādes gads: | 2004 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 175`000 kilometri (12 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 70 € (ap 5 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1992.g. labas mašīnas ražoja
neko
Iegādes gads: | 1992 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (27 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.7 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 460 € (ap 17 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti izturīgs
17gadā -2010.g. sāka rūsēt virsbūve
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 45`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 240 € (ap 60 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Zemu lidojoša amfībija
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 25 gadi) | Lietošanas ilgums: | 2`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1103 € |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Patīk šis auto.
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 200`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 100 € (ap 11 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Bauda braukt
neka
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 160`000 kilometri (10 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 400 € (ap 40 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
BMW ir BMW
rūsē
Iegādes gads: | 2006 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 140`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 80 € (ap 16 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs
Neko
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 19 gadi) | Lietošanas ilgums: | 295`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3 € (ap 3 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 1999 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 200`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 110 € (ap 12 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 25 gadi) | Lietošanas ilgums: | 2`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1100 € |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto