Volvo V40 1997 vs Peugeot 307 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes | 9.8 sekundes | |
Volvo V40 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo V40 dzinēja jauda ir par 57 ZS lielāka nekā Peugeot 307, savukārt griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Peugeot 307. Pateicoties lielākai jaudai Volvo V40 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.3 l/100km | 10.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 307 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo V40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Peugeot 307, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo V40 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 307 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 307 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 20 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Volvo S40 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 307 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.54 m | |
Volvo V40 ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 307, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo V40 ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 471 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1421 litri | 2211 litri | |
Peugeot 307 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volvo V40 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 49 litriem mazāks nekā Peugeot 307. Tas varētu liecināt, ka Volvo V40 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 307 (par 790 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Volvo V40 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 307, tas nozīmē, ka ar Volvo V40 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`810 | 1`970 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Peugeot 307 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo V40 nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 307, attiecīgi Peugeot 307 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V40 ir
|
Peugeot 307 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|