Honda Accord
Honda Accord tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Honda Accord paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Hondas Accord, kas tika laists klajā 1976. gadā, ir piedzīvojis vairāku paaudžu attīstību, un katra no tām ir nesusi tehnoloģiju un dizaina uzlabojumus. Koncentrējoties uz modeļiem pēc 2000. gada, septītā paaudze (2002-2008) piedāvāja tādus dzinējus kā 2,0 litru i-VTEC ar 155 ZS un 190 Nm griezes momentu un 2,4 litru i-VTEC ar 190 ZS. Astotā paaudze (2008-2015) turpināja izmantot līdzīgas dzinēju konfigurācijas, nedaudz palielinot jaudu. Devītajā paaudzē (2015-2020) tika ieviesti ekonomiskāki dzinēji un uzlabotas drošības funkcijas. Pašreizējā vienpadsmitā paaudze, kas tika laista klajā 2023. gadā, ir aprīkota ar 2,0 litru četru cilindru hibrīddzinēju, kas uz priekšējiem riteņiem nodrošina 152 kW jaudu, uzsverot uzlabotu savienojamību un trokšņu samazināšanu.
Lietotāju atsauksmēs Honda Accord tiek slavēta par tās uzticamību, ērtu braukšanu un plašu salonu. Tomēr daži īpašnieki ir ziņojuši par tādām problēmām kā transmisijas darbības traucējumi un bremžu nodilums atsevišķos modeļos. Turklāt reālais degvielas patēriņš mēdz būt lielāks par oficiālajiem rādītājiem.
Vai Honda Accord ir uzticams auto?
Kopumā Honda Accord uzticamība ir vidēja. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda Accord atrasto defektu skaits ir bijis līdzīgs kā vidēji šāda vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākos uzticamības rādītājus uzrādīja Honda Accord no 1998. līdz 2001 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2011. līdz 2015 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Honda Accord paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Lielākajā daļā Honda Accord dzinēju tiek izmantota ķēdes piedziņa, kas tiek uzskatīta par uzticamāku salīdzinājumā ar dzinējiem ar siksnas piedziņu.
Atsauksmes par Honda Accord
Kopā 14 atsauksmes par Honda Accord
Ja nav ielaista rūsa un tai seko līdzi, auto faktiski nerūsē, 3 gadus pēc kārtas TA ir 0 šur tur protams ka tagad parādās rūsas burbulīši, pēc mūsu sals ziemām un autiņam 13 gadi... bet nu ne kas traks(ir redzeti daudz trakāki akordi kur rūsa ir ielaista)
Zems degvielas patēriņš, braucot vienam ar pilnu bāku uz šosejas kruīzā 95km/h un 5 ātrumā degvielas patēriņš 4.5l/100km, pilna mašīna tad 5.5l/100km šoseja. Vidējais pilsēta+šosejas cikls 6l/100km tāpēc tāds vidējais patēriņš, bet pārsvarā tas ir drusku zem 6L jeb kā ražotājs norādījis - 5.8l/100km.
Diezgan plašs auto, divatā + 8 gadīgs bērns mierīgi nolaid beņķus, iemet matraci un komfortabli var pārnakšņot bagāžniekā jebkurā vasaras ceļojumā.
Kvalitatīva ´premum´ audio sistēma ar aktīvo subwooferi, priekš ikdienas pat neprasās labāku. Ritošā tur Latvijas ceļus ļoti labi, 4 gadu laikā esmu nomainījis tikai 2 bukses un 2 stabilizatorus ritošajā.
Sēdeklis ērts, pusādas, nobraucu no Rīgas līdz LT/PL robežai neapstājoties un pat negribējās izkāpt. Esmu 178cm garumā, vienīgi ja esi garāks tad varētu sākt būt pa šauru jo krēsla attālums man stāv pie beigu pozīcijas. Teikšu ja būtu kādus 5cm garāks, tad varētu būt problēmas ar ērtumu.
Laba un asa stūres vadība.
Ja atrodi nerūsējušu tad iesaku šo modeli, jo der gan agresīvākai braukšanai gan ģimenes izbraukumiem.
Man ir viens no pēdejiem 7. paaudzes kas noripoja no konveijera Japānā(facelift modelis), bet nav aux/usb oriģinālajā komplektācijā, kaut vai navigācijas radio ir šāda izeja, honda nepiedavā iegādaties atsevišķi(prasīju niponā) biju paņēmis ķīniesu brīnumu no ebay ko pieslēdzu bet skanēja draņķīgi, tagad ir labs BT modulators un iztieku ar to.
Varētu būt mazliet jaudīgāks, jo ja ir pilna mašīna, tad ir tomēr ir jāpiešaujas lai apsteigtu, jo turbīna iegriež tikai no 1800apgr. līdz tam apdzīšanas jaudas nav un ja kruīzē piemēram uz 1200apgr. un iespied... paiet kāds laiks, bet kad iegriež turbīnu tad auto iet līdz pulksteņa galam. Es teiktu ja unītim standartā būtu 10hp vairāk nekā sedanam, jo unītis ir smagāks... būtu ļoti labi. Bet nu par jaudas trūkumu nevar baigi čīkstēt ir ok un apmierina ikdienas braucienos. Protams nekāds ´dragreisists´ ar 140hp nav, bet ja esi viens, tad atļauj arī agresīvak izprovicēt...
Reāli nepatīk ´facelift´ Japāņu izgudrojums, ka DVD kartes lasītajs ir tev priekšā konsolē(pirms facelift tur bija normali plauktiņi.) DVD kartes disku ieliec labi ja 1x mūžā.... Saprastu ja varētu DVD filmas skatīties uz navigācijas ekrāna... bet nē! lasa tikai karti. Labāk būtu atstajuši plauktiņu un to lasītaju ielikuši kaut kur mazsvarīgā vietā.
Skaņas izolācija nav laba, lietus laikā uz šosejas iebraucot pielijušā risē liekas ka skaņa iziet cauri visai bundžai. Bet nu tā ka braucot nevar parunāt ar aizmugurejo rindu - tā nav.
Klīrenss varēja būt vismaz pāris cm augstāks jo ir diezgan zems un šad tad iebraucot mežā nācies meklēt alternatīvu ceļu. Bet nu galīgi uz ceļa nesedi (205/55r16 riepas)
Ka jau minēja, diezgan švaka lakas kārta un viegli skrāpējas, bet bundža ir cinkota un viens dziļāks skrāpējums kas ir uzvilcies zem krāsas kārtas, pat pēc 3 LV ziemām nav pārvērtusies par rūsas pleķi. Tāpēc visiem tiem kuri ieraugot saka ka honda ir rūsa - uzminiet... Nav gan viss! Nav jau vairs 90to gadu ražojumi, kad honda necinkoja virsbūves....
Gribētos pāris papildaprīkojumus vēl klāt, bet nu tās jau manas kaprīzes...
Kopsummā manā autiņā un gadījumā ir vairak + nekā -, ja varētu tādā pašā stāvoklī, nenojā... un nerūsējušu sedanu atrast - paņemtu sievai, kā otru ģimenes auto.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 73`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 990 € (ap 247 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labi aprīkots, elastīgs dzinējs, pietiekami dinamisks un komfortabls auto. Atsaucīga un paklausīga stūres reakcija - brauc kā pa sliedēm. Ņemot vērā braukšanas stilu un pārvietošanos pamatā pa pilsētu pietiekami ekonomisks. Priekš ģimenes auto ietilpīgs, salonā brīvi var justies 5 pieaugušie. Laba salona ergonomika. Uzticams auto - pozitīvā nozīmē garlaicīgs, jo vari būt pārliecināts, ka tas tevi nepievils.
Plāns lakas/krāsas pārklājums - viegli skrāpējas pat saskarsmē ar nelieliem zariem. Varēja būt labāka skaņas izolācija - dzirdami ceļa nelīdzenumi. Salona apdares materiāli, laika gaitā - mēdz izdot dažādus trokšņus. Salīdzinot ar vācu analogiem mazāka celtspēja.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 20`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.2 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 55 € (ap 55 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, izskatīgs, uzticams, laba vadāmība - esmu uzstādījis Eibach pro kit atsperes, kas padarīja braukšanu vēl sportiskāku un patīkamāku. 2.0 motors ieskrienas no 0km/h līdz 100km/h 9 sekundēs, kas ir daudz ātrāk, kā šeit minēts rakstā.
Regulāras problēmas ar rokas bremzi (reizi gadā), svīst ciet priekšā lukturu stūri. Viegli skrāpējas virsbūve - laka mīksta.
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 520 € (ap 173 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Esmu šī modeļa fans un ir bijuši iepriekšējo gadu modeļi. Visi ir kalpojuši vienkārši ideāli. Pietiekami ērta un labi aprīkota automašīna kuras elektronika motors kā ari ritošā daļa mūsu ceļos kalpo vienkārši ideāli.
Man praktiski nekas negatīvs nav ko teikt, vienīgi žēl ka , šos eiropas modeļus vairs neražo.
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 43`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.4 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 145 € (ap 72 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, plašs, uzticams
Garlaicīgs - its just not fun to drive;
Ļoti liels pagrieziena rādiuss (manevrētspēja kā konteinerkuģim);
Slikta redzamība sānos;
Degvielas patēriņš neatbilst tam, kas norādīts;
Salonā ir skaļš (slikta skaņas izolācija)
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 325 € (ap 325 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti ērta automašīna, kluss dzinējs, kas darbojas ar ķēdi, kā arī pietiekami dinamiska ikdienai pilsētā.
Principā viss patīk.
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 € (ap 300 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Izturīga ritošā daļa
Pēc 10 gadu lietošanas parādījās rūsa uz arkām. Bieži izdeg tuvās gaismas lampas.
Iegādes gads: | 2006 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 220`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto