Peugeot 206 2005 Hečbeks
Zemas uzturēšanas izmaksas. Detaļas lētākas salīdzinoši ar citu marku auto. Ļoti viegli remontējams. Visam var ērti piekļūt un nav katrreiz jāizārda puse mašīnas, kā, piemēram, Audi B5, B6 un B7. Pie tam plīst daudz retāk, nekā dažādas vācu mašīnas, ar kādām man ir bijusi darīšana. Bez lielas piepūles var apskati iziet ar nullīti vienā piegājienā. Labākais ...
visas Peugeot 206 atsauksmes
Šim Peugeot pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.6 litriem un jaudu no 75 līdz 110 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 2.0 litriem un jaudu no 68 līdz 110 zirgspēkiem. Latvijā Peugeot 206 visbiežāk sastopams ar 1.4 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 1.4 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.

Peugeot 206 2005 hečbeka vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.1 līdz 7.1 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.3 līdz 5 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Peugeot 206 benzīna versija ir Peugeot 206 1.4-16V, kas vidēji patērē 6.1 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Peugeot 206 dīzelis - Peugeot 206 1.4 HDI uz 100 kilometriem patērē 4.3 litrus dīzeldegvielas.
Peugeot 206 2005 hečbeka CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 145 līdz 171 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 113 līdz 136 gramiem uz kilometru. No Peugeot 206 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Peugeot 206 1.4-16V, kas vidēji saražo 145 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Peugeot 206 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Peugeot 206 1.4 HDI - 113 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.4 sekundēs ieskrienas Peugeot 206 1.6-16V versija, savukārt visgausākais ir Peugeot 206 1.4 HDI, kurš šo ātrumu sasniedz 13.1 sekundēs.
Peugeot 206 garums ir 382 cm, tas ir mazs auto. Peugeot 206 svars (pilna masa) ir no 1450 līdz 1590 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 12 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati.
Šis Peugeot ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 1300 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Peugeot 206 remontu izmaksas gadā ir ap 85 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Peugeot 206 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 1800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.20 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 49%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 29% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Peugeot 206 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Peugeot 206 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Peugeot 206 novērtēts ar vidējo atzīmi 9.0, kas ir augsts vērtējums, vidēji šī vecuma auto tiek novērtēti ar 8.0. Visi atsauksmju autori ieteiktu šo Peugeot 206 iegādāties savam draugam.
Peugeot 206 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 206 2005 1.4 Okt 2005 — Jan 2009 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 1.4-16V Okt 2005 — Mar 2006 | 1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 1.4 HDI Okt 2005 — Jan 2009 | 1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 1.6-16V Okt 2005 — Jan 2009 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 1.6-16V Okt 2005 — Jan 2009 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2005 1.6-16V HDiF Jūn 2005 — Okt 2005 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 2.0 HDI Jūn 2005 — Okt 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 cenas
Peugeot 206 2005 - 2009 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 600 € līdz 2100 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Peugeot 206 cena ir ļoti zema - Peugeot 206 ir aptuveni par 38 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma hečbeki (skat hečbeku 2005 - 2009 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Peugeot 206 zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Peugeot 206 2008 cena | 1500 € | 1700 € | 1900 € | |
Peugeot 206 2007 cena | 600 € | 1200 € | 2100 € | |
Peugeot 206 2006 cena | 700 € | 1100 € | 1500 € |
Peugeot 206 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Peugeot 206? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Peugeot 206 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 1800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.20 €.
Lai aprēķinātu Peugeot 206 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
Peugeot 206 2005 Peugeot 206 2006 Peugeot 206 2007 Peugeot 206 2008 Peugeot 206 2009
Peugeot 206 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Peugeot 206 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2005 2006 2007 2008 2009
Peugeot 206 auto nodoklis
Izvēlieties Peugeot 206 pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2005 2006 2007 2008 2009
Peugeot 206 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm Peugeot 206 kvalitāte ir ārkārtīgi zema. 2019. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 35 procentiem šīs paaudzes Peugeot 206 (vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto ir 28.4%).
Peugeot 206 2005 hečbeka papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Peugeot 206 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
65% Metālikas krāsa
63% Regulējama stūre
60%
Visbiežāk salīdzināts ar
Atsauksmes par Peugeot 206
Kopā 6 atsauksmes par Peugeot 206
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 254 € (ap 84 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Zemas uzturēšanas izmaksas. Detaļas lētākas salīdzinoši ar citu marku auto. Ļoti viegli remontējams. Visam var ērti piekļūt un nav katrreiz jāizārda puse mašīnas, kā, piemēram, Audi B5, B6 un B7. Pie tam plīst daudz retāk, nekā dažādas vācu mašīnas, ar kādām man ir bijusi darīšana. Bez lielas piepūles var apskati iziet ar nullīti vienā piegājienā. Labākais auto, kāds man pašam līdz šim ir bijis (iepriekšējie divi - vācu).
Aizmugurējā tilta konstrukcija ar trausliem adatu tipa gultņiem, kurus var nomainīt atsevišķi, bet pagrūti un ar specifiskām metodēm. Piekare tiešām cieta un braukšana pa nelīdzeniem ceļiem diskomfortabla. Ar 1.1 benzīnnieku uz šosejas kādu apdzīt ir grūti.