Volvo V70 2011
Tikai "Par" VOLVO
visas Volvo V70 atsauksmes
Šim Volvo pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 3.2 litriem un jaudu no 180 līdz 304 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.4 litriem un jaudu no 115 līdz 215 zirgspēkiem. Latvijā Volvo V70 visbiežāk sastopams ar 2.0 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.4 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (11 versijas) pārnesumu kārbu.
Volvo V70 2011 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.8 līdz 10.2 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.5 līdz 7.1 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Volvo V70 2011 benzīna versija ir Volvo V70 T4, kas vidēji patērē 6.8 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Volvo V70 2011 dīzelis - Volvo V70 DRIVe uz 100 kilometriem patērē 4.5 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Volvo V70 degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 19 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +18% benzīna motoriem un +20% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Volvo V70 modifikāciju
Volvo V70 2011 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 157 līdz 237 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 119 līdz 175 gramiem uz kilometru. No Volvo V70 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Volvo V70 T4, kas vidēji saražo 157 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Volvo V70 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Volvo V70 DRIVe - 119 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 6.9 sekundēs ieskrienas Volvo V70 T6 AWD versija, savukārt visgausākais ir Volvo V70 DRIVe, kurš šo ātrumu sasniedz 11.5 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 3.0 benzīna 6 cilindru 304 zirgspēku versijai (Volvo V70 T6 AWD).
Volvo V70 garums ir 482 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - Volvo V70 ir par 2 cm garāks nekā Mazda 6 universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā BMW 5 sērija universāls. Volvo V70 svars (pilna masa) ir no 2180 līdz 2410 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 9 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Volvo V70 bagāžnieka tilpums ir 575 litri.
Šis Volvo ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 8000 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Volvo V70 2011 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.26 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 53%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 21% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Volvo V70 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Volvo V70 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Volvo V70 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Volvo V70 2011 1.6 T4
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 180 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 1.6 T4
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 180 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 1.6 T4 Jan 2011 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 180 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 1.6 T4 | 1.6 Benzīns | 180 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 1.6 DRIVe
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.0 T5 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 240 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.0 T5 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 240 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.0 D3 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.0 D3 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.4 D5 4x4 Jan 2011 — Dec 2012 | 2.4 Dīzelis | 205 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.4 D5 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.4 Dīzelis | 215 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.4 D5 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.4 Dīzelis | 215 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 2.4 D5 AWD Jan 2011 — Jan 2013 | 2.4 Dīzelis | 215 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2012 2.4 D5 4x4 Jan 2012 — Dec 2013 | 2.4 Dīzelis | 215 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Volvo V70 2011 3.0 T6 AWD
Jan 2011 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.9 sekundēs |
3.0 Benzīns | 304 ZS | 10.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 3.2 Jan 2011 — Jan 2013 | 3.2 Benzīns | 243 ZS | 9.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volvo V70 2011 3.2 4x4 | 3.2 Benzīns | 243 ZS | 9.7 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Volvo V70 cenas
Volvo V70 2011 - 2013 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 5500 € līdz 10000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Volvo V70 cena ir vidēja (skat universālu 2011 - 2013 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Volvo V70 2013 cena | 8000 € | 8500 € | 10 000 € | |
Volvo V70 2012 cena | 7000 € | 8000 € | 9000 € | |
Volvo V70 2011 cena | 5500 € | 7000 € | 8000 € |
Volvo V70 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Volvo V70? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Volvo V70 2011 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.26 €.
Lai aprēķinātu Volvo V70 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
Volvo V70 2011 Volvo V70 2012 Volvo V70 2013
Volvo V70 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Volvo V70 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2011 2012 2013
Volvo V70 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Volvo V70 uzticamība ir vidēja. 2021. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 18.2 procentiem šīs paaudzes Volvo V70 (vidēji 9 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 18.2%.
Volvo V70 uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie universāli
Volvo V70 2011 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Volvo V70 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
92% Lietus sensors
85% Metālikas krāsa
74% Kondicionieris
73% Ksenona gaismas
54% Kruīza kontrole
49% Regulējama stūre
49% Ādas apdare
48% Parkošanās sensori aizmugurē
45% Jumta reliņi
42% Apsildāmi sēdekļi
42% Navigācija
37% Bi-ksenona gaismas
33% Aptumšojošie spoguļi
26% Riepu spiediena kontrole
23% Parkošanās sensori priekšā
23% Distances kontrole
23% Elektriski regulējami sēdekļi
17% Autonomais sildītājs
14% Lūka
11%
Volvo V70 2011 fotogrāfijas
Volvo V70 2011 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Volvo V70 2011 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejami benzīna, dīzeļa un gāzes motori
- zemāka cena
- mazāk defektu
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- lielāks klīrenss
- mazāk defektu
- mazāk defektu
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
Atsauksmes par Volvo V70
Kopā 105 atsauksmes par Volvo V70
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Volvo V70 automobiļiem.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1 gads |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Tikai "Par" VOLVO
Nav no lētajiem...bet labas lietas lētas nemēdz būt!!!
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 147`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 280 € (ap 280 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, jaudīgs, ekonomisks, drošs, elegants, daudz ekstru
Pagaidām neko
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 € (ap 200 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vis ir pozitīvs
neko
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 38`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 30 € (ap 30 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Viss apmierina. Tie kuri sūdzās par apgriešanas radiusu, lai brauc ar daciju vai iemācās braukt. Tas viss ir drošības labā lai nav jāmaina pusasis, gumijas, stūres gali-piekare ir ilgmūžīgāka dēļ mazo apgriešanā radiusu. Braucu ar d5 136 kw, pagaidām problēmu nav. Spied tik grīdā.
Labāku auto nav. Draugi kuri pārgajuši no audi vai bmw uz volvo, nekad atpakaļ nepāries. Vīri sapratīs, puikas lai siekalojās.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 370 € (ap 370 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komforts, ērts, jaudīgs - prieks braukt!
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 200`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 57`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1550 € (ap 516 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto ir ekonomisks un izturīgs, ja autiņam nobraukums ir vismaz līdz 350tk., jo normālam volvo, kuram ir šāds nobraukums īsti nevajadzētu būt problēmas ar autiņu. Manējam autiņam par 150k ir lielāks, jo nobraukums ir notīts, bet nevajadzētu būt tik lielam problēmam kā man, jo iepriekšejais Volvo V70 bija pirmā paaudze, kur remonti nebija vispār jāiegulda, izņemot, ritošajai daļai, kas ir normāli priekš Latvijas ceļiem, kur visapkārt ir bedres. Auto ir liels bagāžnieks un ir izturīga mašīna, jo zviedru inženieri ir izdarījuši, lai autiņš kalpotu ilgāku laiku. Pa mežiem un lauku ceļiem iet labi un bez problēmām. Ekonomiska mašīna, ja akseleratora pedāli pārāk negāzē. Pa pilsētu vidēji ap 7 litriem, bet var ietrāpīt arī pat zem 6 litriem un šoseja 4,5-5 l uz 100km/h. Mašīna ir tīri neko un iesaku lielam ģimenēm, kuras būs laimīgas gan doties ceļojumos pa brīnišķīgo Latviju, gan aizvest lauku labumus uz pilsētu.
Ja auto ir liels nobraukums, tad būs jāiegulda remontos, jo remonta izmaksas nav mazas un detaļas arī maksa naudu. Liels apgriešanas rādiuss, bet cilvēki, kas ir pieraduši ar busiņiem un lielajam mašīnām, tad tas nav nekas, bet cilvēki, kuri ir braukuši ar mazajām mašīnām, tad var šķist. Komplektācija nav bagātīgas, bet no vienas puses padomājot, ja elektronika ir par daudz, tad sarežģī dzīvi un var iziet no ierindas. Elektronika mēdz niķoties, kas ir vāja puse zviedru mašīnām.
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 420 € (ap 84 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticams, īsta, ziemas mašīna attiecībā pret Vācu auto ražotājiem, ar ko Volvo vienmēr grib salīdzināt sevi! Uzčubināšana ir lētāka!
Stūres reika baigi īsa, kaitinoši īsa
oriģinālie 16collu momentā jāmaina pret kko lielāku. mašīna ir tizla ar 16niekiem(manējam 19. super)
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks
Dīzelis vibrē un vēsajā laika ilgi silst.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 35 € (ap 35 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komforts, drošības sajūta.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 22`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 132 € (ap 132 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Liels pagrieziena rādiuss
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.4 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 480 € (ap 160 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lielisks ģimenes auto, 5 cilindru D5 dīzelis ir lieliski sevi pierādījis un rada prieku katru reizi, kad uzber stiprāk, bet nevajag domāt, ka būsi riktīgais Šumahers, jauda ir pilnīgi pietiekama priekš tik liela universāla.
Par motoru varu tikai pateikt lai maini eļļas un filtrus ierastajos intervālos, un viņš arī strādās ilgi un uzticami kā kvalitatīvs pulkstenis. Man bija 163 ZS versija.
Liels bagāžnieks - vari ielādēt pat dīvānu, ja ļoti gribi. Nolaižot pakaļējos beņķus un braucot uz zveju, telti varēsi atstāt mājās, jo pietiks vietas gan Tev, gan draudzenei lai bagāžniekā izstieptos. Sabīdot priekšējos beņķus maksimāli uz priekšu, varēju izstiepties pilnā garumā, esmu 1.85m garš.
Braukšanas gaita ir mīksta un komfortabla, nevar, protams, salīdzināt ar kaut kādu S klases mersi, bet priekš šīs klases auto komforts ir vairāk kā labs.
Iesaku izvēlēties ar sēdekļu apsildi, ziemā tomēr foršāk, kad sēžamo silda.
Izskatam sava gaume, man personīgi izskats ļoti uzlabojās uzmetot pareizos diskus virsū.
Šis ir uzticams auto, nekad nav uz ceļa pievīlis, neskatoties uz to, ka mans eksemplārs bija diezgan pamatīgi nojāts.
Piekare ir izturīga, ja arī kaut ko nāksies nomainīt tad pēc tam par remontu vari aizmirst uz ilgu laiku.
Šiem V70 ir liels apgriešanās rādiuss, vietās, kur cits auto apgriežas ar vienu piegājienu, Tu apgriezīsies tikai ar diviem.
Aizmugurē sēžot ir pašaurs, ja priekšā sēž cilvēks vismaz 1.80m un atbīda beņķus, aizmugurē kļūst pašauri, īpaši, ja pats esi ap 1.80, bet tas laikam uz tā pamata, ka bagāžnieks ir liels.
Man nepatika priekšējās stoikas, veicot, piemēram, asu kreiso pagriezienu, aiz kura uzreiz ir gājēju pāreja, stoika nobloķē redzes leņķi, Tu vari nepamanīt gājēju.
Kreisās puses priekšējās lampas spuldzes nomaiņai, nepieciešams izņemt arā gaisa ieplūdes trubu ar visiem tai pievienotajiem pričendāļiem, citādi Tu īsti nevari piekļūt lampai klāt no iekšpuses, fiziski roku Tu vari tur iebāzt, bet uz izjūtu spuldzi trāpīt savā vietā un piespiest ar fiksatoru ir ļoti sarežģīti.
Auto jau ir vecs un dzīvu eksemplāru ir diezgan sarežģīti atrast, ņemot vērā, ka šis ir viens no populārākajiem auto LV, vairums ir jau stipri noguruši un nekopti.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1800 € (ap 360 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Superīga mašina gan ziemā (man ir AWD) gan vasarā
Mašina vienkārši jākopj un viņa kalpos lieliski.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.1 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 30 € (ap 15 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, drošs
Rezerves daļu izmaksas
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 450 € (ap 150 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Drošs auto
tādu nav
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3550 € (ap 1183 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Kad viss strādā,tad braukt ir patīkami. Gaitas īpašības labas. Dinamisks dzinējs.
Dārgi remonti, bet, ja remontē ar labām detaļām, tad tas uz ilgu laiku. Maz meistaru, kas sajēdz kā remontēt šo auto.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1350 € (ap 675 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabils, ietilpīgs, ekonomisks, kvalitatīvs.
Ideāls kā ģimenēm, kā darbam.
Ir savas standarta elektronikas sīkas slimības, kuras ir vienu reizi jāpārdzīvo!
Iegādes gads: | 2009 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 160`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 € (ap 25 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks,bet jaudīgs,uzticams tehniski. Droša komfortabla mašīna. Tas vēl labais zviedru ražojums.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1710 € (ap 570 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ietilpīgs un ērts
Garlaicīgs auto, dārgs remonts, slikts apgriešanās rādiuss. Manam auto lūzt pilnīgi viss un patēriņš pa šoseju ir vismaz 8l.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Esmu VOLVO fans, nav pirmā mašīna un citu marku nepirkšu....