LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF

Peugeot 207 2009 1.6 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 207 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 193 km/h.

Šī Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 207 2009 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1100 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.2 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 207 degvielas patēriņš.

Peugeot 207 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 207 2009

Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 207 SW 1.6 HDiF
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2009. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 120 g/km
Jauda: 110 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 240 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 193 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.5 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 3.8 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 4.16m (garums) 1.77m (platums) 1.51m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 337 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1258 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1758 kg

Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF dzinējs DV6CTED

Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 5.6 litri
Jauda 112 - 115 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 8 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C3 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 10 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 207 universāla [2009 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 207 2009 SW 1.4

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 75 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.4 VTi

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs

1.6 Benzīns 120 ZS 6.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi

Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS)
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Automāts (4)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 90 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Peugeot 207 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]