LatviešuEnglishEspañol

Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed

Alfa Romeo 147 2001 2.0 benzīns apraksts

Hečbeks Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed tika ražots no 2004.gada jūlija līdz 2005.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Alfa Romeo 147 2001 - 2005 versija un griezes momentu 181 Nm (ņūtonmetri) pie 3800 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Alfa Romeo 147 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 10W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.4 litri.

Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed sasniedz 9.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 208 km/h.

Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 12.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 660 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 840 kilometriem.

Alfa Romeo 147 drošība

Drošības testos Alfa Romeo 147 ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Alfa Romeo 147 novērtēta ar trīs zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Alfa Romeo 147 saņēmis divas zvaigznes.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas Alfa Romeo 147 versijas - ar manuālo pārnesumu kārbu (Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V MT), un ar manuālo pārnesumu kārbu (Alfa Romeo 147 2004 2.0 T.Spark 16V MT):
Alfa Romeo 147 2001

Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed tehniskie dati

Modelis: Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2004. jūlijs ... 2005. janvāris 
Dzinējs: 1970 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 211 g/km
Jauda: 150 ZS pie 6300 apgr/min Griezes moments: 181 NM pie 3800 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 208 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.9 (kombinētais) 12.1 (pilsētā) 7.0 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.17m (garums) 1.73m (platums) 1.42m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.5 metri
Bagāžnieka tilpums: 280 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1030 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1770 kg

Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed dzinējs AR32310

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1970 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 83 mm
Virzuļa gājiens 91 mm
Kompresijas pakāpe 10 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed eļļas tips 10W-40
Eļļas tilpums 4.4 litri
Jauda 150 ZS pie 6300 apgr/min
Griezes moments 181 NM pie 3800 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2000
Ražošanas ilgums 10 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Alfa Romeo 156 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo Spider un 2 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Alfa Romeo 147 hečbeka [2001 - 2005] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Alfa Romeo 147 2001 1.6 16V

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 105 ZS 8.1 l/100km Manuālā (5)
Alfa Romeo 147 2001 1.6 T.Spark 16V

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.6 Benzīns 120 ZS 8.2 l/100km Manuālā (5)
Alfa Romeo 147 2003 1.9 JTD Jūn 2003 — Jan 2005

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.9 Dīzelis 100 ZS 5.8 l/100km Manuālā (5)
Alfa Romeo 147 2001 1.9 JTD

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.9 Dīzelis 115 ZS 5.8 l/100km Manuālā (5)
Alfa Romeo 147 2003 1.9 JTD 16V Jan 2003 — Jan 2005

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.1 sekundēs

1.9 Dīzelis 140 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Mar 2001 — Jūl 2004 2.0 Benzīns 150 ZS 8.9 l/100km Manuālā (5)
Alfa Romeo 147 2004 2.0 T.Spark 16V Jūl 2004 — Jan 2005 2.0 Benzīns 150 ZS 8.9 l/100km Manuālā (5)
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed Mar 2001 — Jūl 2004 2.0 Benzīns 150 ZS 8.9 l/100km Automāts (5)
Alfa Romeo 147 2004 2.0 T.Spark 16V Selespeed Jūl 2004 — Jan 2005 2.0 Benzīns 150 ZS 8.9 l/100km Automāts (5)
Atsauksmes par Alfa Romeo 147 2001
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]